CUSTOMER EXPERIENCE

„Customer Experience to suma wszystkich doświadczeń, emocji i przeżyć Klienta,
które wiążą się z daną marką lub przedsiębiorstwem”

Od lat wiadomo, że nie sprzedajemy produktu ani usługi. Sprzedajemy emocje, jakie są z nimi związane. Klient kieruje się emocjami i chcę przeżywać integracje z daną marką czy produktem w wyjątkowy dla siebie sposób.

CX jest wynikiem każdej interakcji klienta z Twoją firmą, od zetknięcia się z plakatem reklamowym, reklamą w tv, przez nawigację po stronie internetowej, rozmowę z obsługą, zakup, na otrzymaniu kompleksowej obsługi posprzedażowej kończąc.

Kontrowersyjna, odważna reklama? Przełamywanie utartych schematów? Nietuzinkowy gadżet? Gwarancja fachowego serwisu posprzedażowego? Możliwość współtworzenia Twojej oferty przez klienta? Pełna personalizacja produktu? To nie tylko jedne z licznych dostępnych możliwości działań marketingowych. To całościowa i spójna koncepcja, która „wciąga” klienta w wir zaskakujących doświadczeń, a co najważniejsze – pozytywnych skojarzeń z Tobą i Twoją ofertą.
Wszystko, co robisz, wpływa na postrzeganie klientów i ich decyzję o powrocie do Ciebie lub nie – jakość obsługi na najwyższym poziomie jest więc kluczem do sukcesu.

Customer Experience od zawsze istniał w relacji klient – marka, ale niestety był nienazwany i niedoceniany jako istotny element holistycznego podejścia do marketingu. Dziś to jeden z najgorętszych trendów.

Z pomocą naszego zespołu możesz łatwo zadbać o to, aby to „doświadczenie Twojego klienta było naprawdę wyjątkowe.

Dlaczego CX jest ważny dla Twojej firmy?

Zapewnienie doskonałej obsługi klienta jest niezwykle ważne dla każdej firmy. Im lepsze doświadczenia mają klienci, tym więcej powtarzalnych niestandardowych i pozytywnych recenzji otrzymasz.

Korzyści z  wdrożenia doskonałego CX to m.in.:

  • długofalowe przywiązanie klienta do marki
  • zmiana jednorazowych klientów w zagorzałych fanów Twojej firmy
  • zakorzenione w podświadomości klienta pozytywne odczucia związane z Tobą i Twoim biznesem
  • zwiększona lojalność klientów
  • większa satysfakcja klienta
  • lepszy marketing szeptany, pozytywne recenzje i rekomendacje